fredag den 8. februar 2013

Auv....

Så blev det fredag og dermed også vinterferie! Ville have været noget mere ekstatisk over ferien, hvis det ikke var fordi, at min kæreste flytter til København på mandag for at arbejde/gøre sin læreplads færdig... det gør ondt!

Alle siger, at det klarer vi sagtens, men kommer til at savne ham uendeligt meget.

Nu til noget godt! Galla på min skole nærmer sig, en magisk aften hvor man ligner prinser og prinsesser og danser :D Jeg tror næsten jeg har fundet kjolen, skal i hvert fald give butikken besked om mit valg inden kl. 17. Var dernede i går og fik den rene royale behandling og prøvede den ene smukke kjole efter den anden, så det var svært!

Færdiggørelse af klassens blå bog sker også i dag. Glæder mig sygt meget til at læse i den! Nysgerrigheden er voldsom stor.

Ellers har jeg bare knoklet på i den her uge, for at nå til fredag og nu har jeg slet ikke lyst til at holde ferie.

I går skulle vi også indgive vores AT6 emner og fag! Jeg valgte, efter laaaang og hård tænketid, at tage Den Franske Revolution og da det overordnede emne er "Kampen for det gode liv". Jeg var ellers både omkring stamcelleforskning og homoseksuelles rettigheder, meeeen... Vive la France!

God weekend derude.

Ingen kommentarer:

Send en kommentar