søndag den 27. januar 2013

Søndagen før mandag

Puhaaa.. Nu er det søndag.

I fredags var jeg til hæsblæsende fødselsdag på Den Glade Viking for to af mine veninder. Der var FRYSENDE koldt i klubben og de havde en enkelt varmkanon til at stå ved baren. Jeg begik den irriterende fejl, i et forsøg på at få varmen, at jeg gik hen foran kanonen og et spilt sekund senere brændte mine nylonstrømper i knæhaserne! STORE HULLER.. FUCK... Jeg fik fat i min skønne kæreste (det skal lige siges, at vi næsten lige var ankommet) og vi måtte så hjem med en taxa igen, hu-hej-vilde-dyr inden dørene lukkede. Men vi nåede det!

Lørdag var jeg hos min kæreste, hvor vi fejrede hans fars kærestes færdiggørelse af sit studie, sammen med familie. Vi fik en MASSE alt for lækkert mad og jeg gik i seng med ondt i maven...

Søndag hvade hun fødselsdag og vi startede morgenen med et overdådigt morgenmads bord = mere ondt i maven...

Nu har jeg lige lagt sidste hånd på mit dansk essay og vil nu lukke ned og hygge sammen med kæresten!

Vinden hyler og sneen falder udenfor, god søndag!

Ingen kommentarer:

Send en kommentar