mandag den 28. januar 2013

Doctoren vender tilbage!

Jeg har desværre ikke set Doctor Who i fem dage nu.... har efterhånden fået abstinenser efter ikke at have nydt den gode doctors selskab så længe!

Dagen i dag er, indtil videre, gået med 3 timers skole og lidt rengøringsarbejde efter skole, samt lektielæsning... Har læst om den franske revolution i fransk (sjovt nok) og om DK's internationale placering efter 2. Verdenskrig i historie....

... og nu tilbage til den gode doctor! Hele første sæson skinnede den herlige Christopher Eccleston igennem som The Doctor. Men nu er jeg nået til 2. sæson, hvor doctoren er spilles af søde David Tennant! (Det skal lige siges at jeg er kæmpe Matt Smith (den nuværende doctor) fan og min besættelse startede da jeg begyndte at se sæson 5, hvor han spiller doctor) anyway David is the doctor now og han er møøøøj søøøød!

Christopher Eccleston

David Tennant

Matt Smith

Ingen kommentarer:

Send en kommentar