onsdag den 30. januar 2013

Argh!

Frustration.. Det er dagens ord!

Min computer er blevet ramt af et eller andet... monster! Reklame-popups her og der og iiiih! Men nu har jeg så skiftet browser til Google Chrome fra Explorer, og det lder til at hjælpe.. lidt!

Selv bloggen blev inficeret! Enkelte ord i mine indlæg blev highlightet og brugt som hyperlink til en eller anden random internetside! ADR!

Men i går skete der også noget godt. Min taske fra H&M kom endelig! Det er en skøn taske som jeg havde ønsket mig til jul (men ikke fik) og nu fandt jeg den på udsalg 150,- kr. billigere! GUF. Den er af fakefur og over-lækker synes jeg!


Det andet gode i går var aftensmaden! uhhhm, min far ville absolut have noget amerikansk, som han havde set i en reklame - så min mor købte ind til det :D
Sloppy Joes med løgringe og kartofler = heeeeaaaveeeen! Og Mississippi Mud Pie - læææææææækert!


Ingen kommentarer:

Send en kommentar